Tack Twitter!

Jag ville bara tacka er, mina älskade tweeps, för era varma ord och ert stöd genom detta! Betyder så mycket för oss! Att förlora någon så nära, så ung, så oväntat, är det hemskaste som finns och jag hoppas verkligen ALLA ni slipper detta.

Ni, som samlat till blomman och presentkortet.. Alltså.. Jag finner inga ord.. Tack! Så jävla gulligt och underbart gjort! Ni hade inte behövt det. Det räcker med att ni bara finns där, så vi kan luta oss på er. Men tack tack tack! Det skar i hjärtat när Sara var över och sa att ni led med oss. Den smärta vi känner, vill jag absolut inte att ni ska känna, för den är så jävla hemsk, den gör sååå ont! Jag vill att ni ska må bra och vara lyckliga till max! <3

Jag vill även att alla ska ta åt sig av denna olycka. Se er för vid övergångsställen! Nog för att Pernilla gjorde det, hon klev inte rakt ut, hon var nästan över.. Men! Bilisten såg inte henne, bilisten var bländad. Så snälla ni! Se till så ni, era barn, era nära och kära, verkligen har koll på bilen, så ni ser att den ser er, att den bromsar in, att den stannar. För olyckor händer så lätt.. Livet är skört.. Ta vara på det, ta vara på er!

Vi vill än en gång säga: TACK! ALLA NI är förjävla underbara!!!!!!
Ni visar alla pessimister att underbara, omtänksamma människor finns!

Ett speciellt tack till;
@m_ejde, @SuperSara77, @brosan, @Katriiinj, @moakristensen, @niklasjblixt, @Vaniljlatte, @hejfotografen, @Alpstedt, @Frdrkndrssn, @Gummiband, @Emelajsan, @Norrbysa, @Skopat, @leapox, @pierrepox, @Carin_Johansson, @tantglas, @cepeunge, @faantastiquee, @Peterharich, @annadite, @ngyori, @annagyori, @trippelN, @helenece, @dekaminska med familj.

Har jag glömt någon, och/eller stavat fel, säg till!

Jag vill även att ni som inte samlat till blomman, tar åt er, för vi är lika lyckliga över ert stöd också!
TACK! <3

Kommentera gärna så jag vet att ni har läst detta och tagit åt er! <3


/Malin och Pontus

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Finns här för er hela tiden, närsomhelst (dag som natt) tyvärr bor jag en bit bort men ändå ett litet samtal bort... Ni två är helt underbara... Bara så ni vet <3

2012-03-16 @ 16:32:31
Postat av: Katrin

Raringar <3 det var det minsta vi kunde göra!!

Även om vi aldrig träffats är du en himla go tjej som betyder mkt för mig! Du vet vart jag finns <3

KRAMAR

2012-03-16 @ 17:27:23
URL: http://vardagenvar.se
Postat av: Sara Aggeklint

Finaste vännen, även om det gör ont i hjärtat så gör det gott att få veta att vårt ömmande för er betyder någonting. Empati och medmänsklighet ser man alldeles för lite av så att alla som blev tillfrågade ville vara med var fantastiskt kul!!

Vi frågade alla som skrivit till er i mentions som följde oss. Hade velat ge många fler chansen men tekniken tillåter inte DM till dom som inte följer mig så därför blev det dom det blev. Är övertygad om att vi hade kunnat samla ihop mycket mer för det är SÅ många som bryr sig och som visar er sin omtanke.

Det är så sant som det är sagt. Vi finns här dag som natt <3

2012-03-17 @ 07:50:20
Postat av: Carin

<3

2012-03-17 @ 08:06:49
Postat av: Fredrik Andersson

Jag vet att det gör fruktansvärt ont på sätt som är svårt att beskriva när man förlorar någon så nära. Tänker på er och hoppas och tror att ni mitt i allt hittar stunder att glädjas åt er lilla tjej. Ta hand om er!

2012-03-17 @ 08:12:16
Postat av: Therese

Klart vi finns här! Kan inte tänka mig smärtan ens. Massa massa kramar!

2012-03-30 @ 16:21:59
URL: http://dekaminska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0