YES!

YES YES YES! FLYTT FLYTT FLYTT!!!!
Fick den, fick den, fick den, FICK DEN!


Så jävla skönt! Nu blir det till att spara så mycket pengar som det bara går och handla en jävla massa nytt! Härligt! Ska redan handla idag. ;) Ska nog köpa Johannas bänkdiskmaskin, vilket är huuuur skönt som helst. Aldrig mer diska, yes! Hatar det, finns ingenting mer tråkigt än att diska. Yeah! Idag är en bra dag! :D Ska strax iväg och jobba, får börja en timma tidigare. Skulle egentligen gymmet efter jobbet.. Men skippar det. Här ska det firas! Jag ska ha ett glas vin ikväll eller två! ;)

Tralalaaa.. Är på sjukt bra humör! Pontus kom med blommor, förstod ingenting. Vad hade jag gjort? Vad hade han gjort? Hade det hänt något? Nejdå, det var grattis-till-lägenheten-blommor! :D Blev så jävla glad så jag började gråta. ^^ Ringde Johanna, berättade vad som hänt och grät i luren. Resultatet blev att båda snyftade. Haha. Jag älskar min lilla Johanna, tokstålle.. ;)

Åh, är så sjukt glad! Vill flytta nu nu nu nu! Men får vänta till 1a december.. Okejdå. ;) Kul att jag åker på DH, sedan när jag kommer hem blir det flytt direkt typ. :p Aja, då är ju datorn klar iaf. ;) Hatar dock städa.. Och packa.. Usch.. Men det måste ju göras. Mamma får hjälpa till, som alltid. ^^ Hon kan det där hon. ;)

Om man ska ta och byta om till jobbkläder kanske. Ska ju åka strax..

IIIIIIIIIIIIIH! JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA GLAD! :D
Skönt att något positivt händer i ens liv för en gångs skull. :) Slut på trams nu!!!


Nej, ska byta om och åka. Tjohejs. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0