Flytt?

Ja, flytt! Jag hoppas verkligen på det!

Jag har aldrig tyckt om en lägenhet så mycket.. Den är verkligen i min stil. ;) Det är en 3,5a vid sveaplan. Nära till stan, rätt nära till gymmet och nära till sjukhuset ifall något skulle hända, haha. Det är målat i hela lägenheten, vilket är skönt. Slipper man tapetsera, om man inte ska göra en cool fondvägg då. Köket har en rödmålad fondvägg med svartvit rutigt golv. :D Visst, inte den nyaste spisen, eller kyl och frys, men orka. Det är en stor kyl och en stor frys, vilket är skönt. Slipper det vara så trångt i frysen.. :p Är rätt duktigt på att frysa in mat. ;) Det är ett stort mysigt sovrum och högt i tak i alla rum. Finns massor av garderober och "walk in closets". :) Enda nackdelen är att det är ett litet badrum. Men tänker inte haka upp mig på det.


ÅÅÅÅH, HOPPAS PÅ DEN!
Får reda på svaret imorgon, men just nu ser det ljust ut.. Och då blir det flytt första december. :)


Just nu ligger jag och slappar med lillaptopen i knät, i soffan och glor på Futurama från stordatorn. Ska väl ta och dammsuga lite. Sedan gå och plocka bort saker och ting som ligger på fel plats. ;) Vid 2 ska katterna vaccineras, ska bli intressant. Dom är skitsura nu för dom inte fått gå ut än, sedan ska två fullvuxna katter in i en kattbur. xD Har glömt köpa en till.. Aja, dom ska ju inte långt så. Sedan går det snabbt att vaccinera. En spruta, sedan är det klart. :) Vi får väl se hur glada dom är på mig sen.. :p Jaja..

Vid 5 blir det jobb igen. Förra veckan var jag bara ledig i fredags, och denna vecka är jag bara ledig på torsdag. Jobbar typ varje dag, men det gör inget. :) Efter jobbet har jag börjat åka till gymmet, skönt! Inte blivit gym på hela sommaren.. Så mina semesterkilon ska bort. :p Sist jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 2,6 kg. Undra om det hänt något mer nu? Fast, jag skiter i vikten. Huvudsaken är att man går ner runt midjan, rumpan och låren. ;)

Nej, om man ska se klart ett till avsnitt av Futurama sedan börja städa lite. Sen blir det ju somsagt fullt upp. :) Lämna uppgifter till hyresgästföreningen, vaccinera katterna, ringa Handels, jobba och gymma. Tror inte jag har missat något. Isf, får jag klämma in det någonstans. ;)


Nej, nu räcker det! Tjohejs. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0