Ett stycke soffa och tatuering.

Jajamensan! Dom senaste dagarna har jag inskaffat mig en ny soffa till nya lägenheten. En schäslong soffa, som även är en bäddsoffa, tjoho! 4500 kostade den, helt ny ifrån Jysk. Höll ju inte direkt budgeten, men äääh! Denna soffa lär jag ju ha antal år. :) Så det känner jag mig mycket nöjd med!

Sedan idag, kl 11.00 tatuerade jag mig, för 5e gången. Låter som väldigt mycket, men mina är ju små. Eller ja, den på ryggen är ju inte så liten.. Och inte den på magen.. Och inte den nya på vaden.. Men! Dom på handlederna är små! ;P Denna gången blev det ett kors på benet med texten; Amor Vincit Omnia. Texten betyder "Kärleken övervinner allt". Och det är även vad jag tror. Riktig, äkta kärlek, klarar vad som helst. Det är vad jag tror.. Serru!



Nu väntar jag på Sara, vi ska leka lite. Skönt att ha henne som granne. Man kan springa hem och tillbaka hur lätt som helst, under minuten! ;) Vet dock inte vad vi ska hitta på, men något skoj blir det. Imorgon ska hon och jag, plus Linda hälsa på mina katter. :) Sedan ska jag också med Maria till doktorn. Och leka efteråt, såklart. Mina lediga dagar har fan varit typ fullbokade dom senaste veckorna känns det som. Har inte ens haft tid att lägga mig ner och se serier! ;o Bara på kvällarna, och då deckar jag bara! x) Haha..

Jag har varit superförkyld den senaste veckan med. Blev förkyld för exakt en vecka sedan idag. Helt täppt, kan inte andas genom näsan. ;< Har ont i halsen, så det gör ont att svälja. Sedan har jag även åkt på hosta. :| Snacka om att det suger.. Vet inte hur många toarullar jag har snytit upp nu.. x) Har världens problem att somna med, iochmed att jag inte kan andas med näsan.. När jag väl somnar, vaknar jag efter några timmar igen, för att näsan antingen rinner, svider eller är så igentäppt.. så ja, det gör ont! Eller så vaknar jag av andningsstopp. Jag försöker i sömnen att andas genom näsan istället för munnen, som inte alls går bra då, så jag vaknar eftersom jag inte får luft. Jag är väldigt smart i sömnen. ;) Hoppas verkligen det släpper snart, jag pallar inte med detta länge till. Har ju snytit sönder näsan till max nu. :(

Åh! Jag har för övrigt sålt så jävla bra dom senaste passen så chefen var oerhört stolt över mig, så han gav mig en KRAM! Det är helt sjukt.. Han kramas aldrig, ger nästan aldrig beröm. Men han var så jävla stolt. Det är nice. :) Fast han skrev ett konstigt sms till mig, där det stod "Alla sa att jag gjorde fel när jag anställde dig som säljare. Men idag har du bevisat att jag gjorde rätt." Jaha, tack för att folk tror på en liksom? Aja, det är ju bra att han trodde på mig, annars skulle han ju inte anställa mig liksom. Så, IN YOUR FUCKING FACE! Ni som inte trodde på mig - Jag kan, jag är bäst. ;)

Just ja, jag har kommit på ett namn till min dam nu; Zita.
Zita och Diesel <3


Håller på att kissa på mig, måste sluta! Tjohejs. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0