Sööööndag.

Söndag idag, segt, slappt, ledigt.
Men imorgon blir det jobb igen..

Igår jobbade jag faktiskt, men fysatan vad dåligt jag mådde! -_- Men jag klarade det, felfritt! Maha, det är duktigt när man har en hjärna som inte vill fungera som den ska. ;> Fick t.o.m en stol och sitta på i kassan eftersom jag inte klarade av att stå upp typ. Awesome.. Skulle jobbat natt på Corner med, men det tog vi bort. Skulle faktiskt inte klarat av det. Så det sög. :( Men jag får friskna till så jag kan jobba där igen, kul att jobba där med så. :)

Inatt blev jag lite ställd, faktiskt. Och ledsen, för att jag bokstavligen är så klumpig ibland. Säger saker utan att tänka efter först, som sårar en hel del.. Usch. Dumma mig. :(

Jag hoppas att du en dag förklarar det du bär inom dig, säger det du vill ha sagt.
.. så ska jag säga mitt.


Nu ska jag ner och träffa min lilla Sara, hon är i stan till kl 6. Så jag ska ner och krama om henne lite, kanske eventuellt pussa lite på henne. :] Är ju inte så länge jag får träffa henne eftersom klockan är så pass mycket redan. Men hon kommer nog hem snart igen, och då får jag vara med henne oftare! Vi ska även börja träna ihop, ska bli så skööönt! Längtat som en tok, vill ha bort mina kilon. Ja jag vet, man kan banta, men ibland vill man faktiskt äta godis och sånt, och då fastnar det inte alls på samma sätt som om man tränar. ;) Jag vet, jag har sagt hundra gånger nu att jag ska börja träna, MEN NU SKA JAG FAKTISKT DET! Så det så. ^____^

Jag har en baby, en söt baby. Och han är bäst bäst bäst! :* <3


Nej, jag ska kila! Tjohejs. :*

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Jag hoppas du mår bra, och att du har det bra :) Det blev ganska tomt efter du drog måste jag säga. Men kan även säga, att nu är det bara dom kvar i det huset.

2009-08-31 @ 20:41:19
Postat av: Frugan

Börja träna me meeeeej....för bövelen!! Köp nyckel så kan vi smyga ihop å lyfta vikter på kvällarna:)

2009-09-10 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0