Grönt.

Maha, nu har jag grön blogg istället! x)
Kört på blått hur länge som helst nu, så kände att jag behövde förnya mig lite, liksom.

Idag är jag ledig, skööönt. Sovit middag t.o.m, det ni! Gick upp kl 9, så tog jag mig en tupplur från 1 till 3. Hur skönt som helst. Ligga och kolla på South Park och mysa tillsammans med katterna.. Då blir det tillsist att man somnar. :)

Idag ska jag städa, det var planen iaf. Behöver dammsuga (as always, kattsand >_<) och även torka av antal ytor i lägenheten. q: Tråkigt, men det går fort. Har kommit på att jag inte lagt ut mina mattor än. o_O Bott här i över 2 månader, och har fortfarande inte lagt ut dom, shame on me! Kanske borde ta och fixa det idag? Frågan är ju bara vart dom är.. Ska nog ringa mamma och fråga det. Så det blir gjort liksom. :) Ska nog ringa på en gång..

Ena mattan var nere i källaren, så den kan jag hämta efter jag skrivit klart. Och den andra var hos mig bror, så ska vara hos honom till halv 6 och hämta den. :D Skönt, då blir det lite förändring här hemma! ^____^

Frågan är vad jag ska göra till halv 6.. Städa? Aafan, lite grann. x)


Till städskååååpet! Tjohejs. :*

Kommentarer
Postat av: O r r e

Haha ja ser likheten mellan dig o din mor ;)

Blev de inte för grönt nu kanske ? :P

2009-08-19 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0