Tömd.

Nu är bloggen tömd igen då antal inlägg. Men jag orkade inte ha kvar gammalt skit som inte betyder någonting. Nepp nepp, skönt att rensa lite ibland. Jag vet fan inte hur många gånger jag har tömt denna bloggen.. Har ju en blogg på lunarstorm med (nej jag har inte tagit bort min lunar än q:) men den vill jag inte tömma. Det står så mycket roligt i den, så många bra minnen. Vill faktiskt ta bort min lunar, för jag använder den liksom inte.. Men pga bloggen där så kan jag inte det. Kan ju iofs ta print på varje viktigt/roligt inlägg, men det skulle ta tid. :p Men vem vet, jag får ju för mig ett och annat när jag är uttråkad på nätterna vid datorn..

Fast,
jag har ju inte suttit vid datorn på det sättet på jättelänge. Vet inte varför, har bara ingen lust längre. Spelar inte, bloggar knappt, är typ inte på MSN heller. Vad har hänt med datanörden Malin? ;o Ska fan spela cs när jag kommer hem, bara för det! Kanske behöver nörda av mig lite. ;) Det ska bli ändring på det när jag kommer hem!


14 och 27, siffror att minnas.
far away


Nej, jag har väl bloggat klart för idag kanske? Skrivit dubbla inlägg nu. Jag som inte brukar blogga alls längre. Men jag ska bättra mig med det med. Skönt att sitta och skriva ibland liksom. Rensa tankarna. Jag som har så mycket tankar att rensa, behöver egentligen skriva en hel bok. q: Haha..


Nej, ska äta frukost och packa mina saker..


Still I'm dying with every step I take, but I don't look back.
And it hurts with every heartbeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0