Strömstad.

Ja, då var man här. Just nu sitter jag ensam i Saras säng och nördar med laptopen. Sara sov hos tobbe inatt, gissa vad dom gjorde? ;) Haha, nej det vet jag inte, men jag sa åt dom att dom skulle det, haha! :D

Nej, nu ska vi sammanfatta lite här så ni hänger med..

Fredag;
Jag jobbade och bloggade från jobbet, jag är stygg! Sedan kl 6 bar det iväg mot Strömstad. Även fast resan tog över 6 timmar, så tycker jag ändå det gick fort. Jag lyssnade på musik, nördade med datorn på tåget (tack och lov för mobilt bredband!) sedan klassikern; funderade. Vid tjugo över 12 på natten var jag framme och möttes av en trött Sara. Hihi, hon är så söt! Vi hjälptes åt med min väska hem till henne, så gick vi nästan och la oss direkt. Snackade lite snusk och somnade.

Lördag;
Jag vaknade jättepepp, för idag skulle det bli party party! Det var jättefint väder ute, så vi tog en promenad runt Strömstad. Testade även en av dom nya Magnumglassarna, 22 spänn. Den var god, men värd 22 spänn vet jag inte?.. Hälsade lite på människor, medan vi började traska mot Eurocash för att handla tacos. Men vi fastnade på bryggan vid Taxistationen och låg där och njöt av solen ett bra tag. Lyssnade på Kent i mp3n och sjöng med. Det var underbart! Efter vi hade legat där en bra stund, blev vi bortjagade av svanar. Haha, dom morrade åt oss. Jag är livrädd för svanar, dom är ju aggresiva! :p Gick till Eurocash och handlade, sedan väntade vi in Tobbes lunch. Lunchade med honom, eller ja.. Kollade på när han åt sin goda sallad som vi snodde lite av. ;) Sen när Tobbes lunch var slut, kom Mango och hämtade oss och skjutsade hem oss till Sara. Han skulle vara med under kvällen, men skulle bara hem och äta först. Så jag och Sara gjorde ordning våra tacos och åt det på golvet som en tradition! ^^ Gjorde oss iordning och började dricka. Mango kom efter en stund, dock drack han inte. Men han var mysigt sällskap. ^^ Vid 9 drog vi till Helmer och umgicks med diverse. Det var jättetrevligt, och sedan vid 12 blev det COD. Jag var jätteglad  och jättepepp! Men.. Jag hann vara på COD i 2 minuter, sedan förstördes det.. Jag har aldrig blivit så paff i hela mitt liv, jag kände mig verkligen som ett frågetecken.. Folk tröstade mig under kvällen, men det hjälpte inte. Jag gick hem och la mig med Sara. Sara somnade, men jag kunde inte. Låg och vred mig hela tiden. Så tog min älskade mp3 och lyssnade på Red hela natten. Tillslut så somnade jag med tårar i ögonen..

Söndag;
Vaknade bokstavligen med tårar i ögonen. Öppnade ögonen och grät fortfarande. Snacka om känslig.. Men tro mig, detta känns. Jag och Sara låg och slappade till klockan blivit 2, då gick vi och fikade med Aldi och hennes bror och pojkvän. Visst var det bror Sara? Jag kände mig fortfarande ledsen, och sa inte så mycket. Även Gustav kom, men jag tror även han märkte att Malin inte var sig själv. Jag, Sara och Gustav gick hem till henne för att slappa och kolla tv. Jag sa fortfarande inte så mycket, jag tror nog alla märkte att jag var depp.. Men efter ett roligt samtal vid 7, drogs mitt humör upp igen. Då gick även jag, Sara, Gustav, Mango, Tobbe, Helmer och Hannes och käkade på pizzerian där gamla Bjarnes låg. Förra ägarna till Buktens som äger det. Jag och Helmer delade på en flygande jacob (kyckling, banan, jordnötter och curry)  med dubbelbotten och kebabsås. En gammal klassiker. Satan vad gott det var! ;D Det var jag värd, oja. Vi åt, snackade wow och robert gustafsson och skrattade. Dom får en att må så bra, dom är så roliga. :) Efter någon timme splittrades alla och gick hem till sig. Fast jag och Sara följde med hem till Tobbe. Jag skulle se hans lägenhet och så. Men jag var ju inte så social, jag var supertrött eftersom jag sovit så dåligt. Deckade i Tobbes soffa. Haha. Så Sara och Tobbe la sig i hans säng. Men då vaknade jag och var pigg, så jag sa till Sara att jag kunde gå hem till henne och mata Nils, hennes kanin, och ladda min mobil, samt nörda lite. Det fick jag, så då tog jag nycklarna och gick hem till Sara ensam.

Och ja, det var det. Där har ni förklaringen till varför jag är ensam här och vad jag gjort i helgen. Idag är sista dagen, för imorgon åker jag vidare till Göteborg och ska träffa Simon och Moa. Kul kul. :)


Jag har fortfarande en klump i magen, det gör ont. Så fort jag börjar tänka, höjs pulsen till max och hjärtat slår så hårt och fort att jag nästan tror det snart ska ploppa ut. Jag förstår verkligen inte.. Varför? Det är ingen big deal, men ni gjorde det till det. Ljög i flera år, fick mig tro på vissa saker, som egentligen inte existerade.. Jo, det kan man faktiskt säga...

Hade du berättat det från början, hade jag inte brytt mig. Tror du verkligen att jag hade vänt dig ryggen, slutat älska dig, slutat bry mig? Nej, aldrig.. Det som gör mig ledsen är att du ljög om det.. Fick mig och tro på saker som inte var sanna.. För en liten skitgrej. Jag trodde du kände mig, jag trodde du visste att jag inte skulle bry mig. Så varför sa du inget?.. Antingen så kände du inte mig? Eller så.. Ja, jag vet inte.. Jag vet att du skämdes, att du var rädd.. Men jag lovar dig, det hade verkligen inte spelat någon roll. Än idag så spelar det ingen roll.. Jag är bara så himla ledsen för jag trott på saker i flera år som inte varit sanna. Det gör så ont, så ont.. Varför?.. :(


Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Vi får se vad dagen ger. Jag önskar och hoppas att du är hemma, så jag får berätta för dig att jag vet, och att det inte gör någonting.. Men vi får väl se.. Tänker inte hoppas för mycket, det gör bara så ont då..


Nej, duschen var det ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0