På tåget.

Haha, jag som knappt bloggar.. Nu är det 3e gången denna dag. ^^

Just nu sitter jag på tåget påväg till Göteborg. För tillfället står vi still i Uddevalla. Tåget går vidare 16.09, sen anländer vi 17.22.. Så det är ju en stund kvar. Har roat mig med att kolla på South Park som alltid. Har iofs sett alla avsnitt hur många gånger som helst nu, men det är braaa! Hihi.

Innan tåget så fikade jag på Kaffedoppet med Gurra och Tobbe. Drack 1½ kopp kaffe, och diskuterade allt från The Sims till att Sara blir lite mer craaaazy med mig. ;) Men jag gillar busSara! :D Men sedan efter en stunds fikande, kom jag på att jag faktiskt inte hade köpt biljetten än. Det var en kvart kvar tills tåget skulle rulla iväg, så vi gick till stationen. Automaten var cp och det gick inte att köpa biljett till Göteborg? Så jag drog igång datorn och skulle boka via nätet. Öppnade i Firefox som alltid. Men när jag tryckte på "Betala" dog allt.. Nu var 8 minuter kvar tills tåget skulle gå och Tobbe började bli nervös. Jag öppnade Explorer och började om, då gick det. Jag köpte biljetten och fick min kod, men koden ville inte fungera i automaten. "Ur funktion" sa den. Jahapp.. Så vi gick till tåget ändå och pratade med konduktören. Han sa att maskinerna ibland kunde krångla, och följde med oss in, och då gick det att hämta ut biljetten. Sköööönt. Så hann med tåget ändå.

Snart kommer tåget börja rulla igen och då kommer min mottagning att försvinna. Surfar ju via mobilt bredband. På vägen till Strömstad gick det finfint. Men det var bättre tåg, som inte suger åt sig allt ström och mottagning. Så på detta går det inte. Så då ser man på South Park istället..

Åh, det luktar korv! Hungrig jag är.. Jävla diet. Men jag ska klara detta. Jag ska bli smal. Så är det bara! Måste ju konkurrera ut dom som har gått ner i vikt redan. Plus att vi har slagit vad på jobbet. När jag kommer tillbaka, har jag varit ledig i en vecka. Då ska jag bevisa att jag lyckats hålla min diet utan att fuska. Men jag har faktiskt inte fuskat, eller jo.. Åt pizza en gång, men det sa jag att jag skulle! Så det sååååå. :)


Nej, måste sluta.. I miss you...

Kommentarer
Postat av: bobbin

sett dom nya avsnitten också? säsong 13 ^^



btw, bara för att jag är allmänt pepp här; ARVIKA snart! köpt biljett än? :P

2009-04-15 @ 15:13:09
URL: http://projektkerozene.blogspot.com/
Postat av: Jag

Jag har sett några ja. Om det inte kommit den senaste veckan när jag varit borta då! :D

Snart? Haha.. Nepp, men jag ska det! :D :D :D

2009-04-16 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0