Mamma.

Jag ska bli mamma, det ni.
.. åt två kattbebisar, alltså.
;)

Min granne, Sara, har alltid vetat att jag velat haft katt. Men jag har inte hittat någon ny sedan Pontus dog.. Men så helt från ingenstans säger Sara "Simons mamma kanske har katt till dig!" Kanske ja.. Sen så ringer Sara och säger: "Jag har två katter till dig!" IIIIIIIIIIIIIIIIIH! :D

Så jag och moster åkte och kollade på dom.. Jag smälte direkt, VILKA GULLNOSAR!
Dom är bara 5 veckor, så får dom i första veckan på Juni. Hoppas tiden går fort!




Tjejen har inget namn än, så kallar henne Tösen. Min svarta pojk heter Diesel! :)


Idag är jag ledig, men klockan 8 väckte lillebror mig och klagade på att digitaltvkanalerna inte fungerade. Jaha? Vad ska jag göra åt det liksom? Allt var ikopplat så.. q: Men han fick igång det sen, på något vis. Jag satte mig vid datorn för att kika runt och sätta på någonting att somna om till. Jag kunde ju inte gå upp 8 på en ledig dag! Men så hörde man någon skrika: "Malin, kom och kolla på film! Superhero movie börjar nu! Skynda!" Jo då.. Tog täcket och la mig i soffan och kollade på filmen. Och efter det kollade vi på "Mr Woodcock". Nu är det någon annan film på, men jag har inte kikat på något på den. Har gjort sallad. En kladdig sådan.. Skulle härma tobbes sallad lite. Pasta, kyckling, paprika med cream fraish och gräddfil. Blev ju lite för mycket klet ja.. :P Haha. Men det är bara att äta. Hällde på lite olja och kryddor med. Så det kommer nog slinka ner fint. ;) Inte direkt en bantarsallad, men ändå. :D

Jag funderar på om jag ska byta till sommardäck idag. Har inte gjort det än, och måste ju göra det snart. Hmm hmm, får se. Lillebror vill att jag ska fota honom idag, men jag är verkligen inte på fotohumör, så då brukar det inte bli så bra bilder.. Men vem vet, kanske går att fixa.. Vi får se!


Nu ska jag vara social! Tjohejs. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0