Idag!

Idag bär det iväg! Tjohooo! :)

Direkt efter jobbet ska jag hem, lägga ner det sista, sedan gå till tågstationen. Ville ta min bärväska, men datajäveln fick inte plats.. Så blev rullväskan ändå. q: Egentligen är den nog för liten, för den är verkligen smockfull! Men jag orkar verkligen inte ta den stora rullväskan.. Den är stor och otymplig! Pinsamt vafan.. Denna kan man inte heller ha hur man vill. q: Det kan man ju med en bärväska.. Men men, kan ju se det från en ljus sida iaf, jag slipper bära och få ont i rygg/nacke. ;) Hoppas bara jag hinner. Är hemma ca halv 6, sedan går tåget 9 minuter över 6 från tågstationen. Så på 39 minuter måste jag upp och lägga ner det sista, slänga i mig något att äta (tar visserligen 1 minut eftersom jag dricker sånthär dietpulver), samt gå till tågstaionen. Jo.. Men det borde gå! :) Här ska vi inte vara negativ! Ska ju till min lilla Saraaaa! :D Kommer bli så jävla kul att träffa alla igen! Ooooh, jag är så taggad!! :)

När jag ändå är igång och skriver kan jag ju säga att jag krigar just nu mot mina extra kilon som jag lagt på mig nu under vintern. Jag äter inget godis (har bara tagit någon liten smakbit), dricker, samt äter dietsaker. Körde först nutrilett, men det var inte alls lika gott som Naturdiet, så hoppade över till det. :) Det smakar ju iaf choklad liksom.. q: Sedan är deras mealbars/snacks faktiskt goda! Så detta ska jag leva på ett bra tag till.. Cyklar till jobbet gör jag också, om vädret tillåter. Men det är skönt att cykla, rör ju på mig mer också. När jag väl äter mat så äter jag CLA-tabletter, som gör att fett förbränns lättare och snabbare! Hållt på i ca 1½ vecka nu, och Linda säger att hon redan sett resultat! :D Jag har inte lika mycket att dra i tydligen. ;) Sedan ser jag smalare ut i ansiktet.. Bra bra! Detta ska bort så. :) Vill ju inte skämmas i bikinin i sommar.. x) Höll på med detta för drygt 2 år sedan, och då gick jag ner.. Så nu ska jag göra det med! :) Dock så tänker jag inte sluta helt med onyttigheter. Man har faktiskt "råd" att käka pizza någongång då och då. Man ska inte göra livet för tråkigt, för då tröttnar man helt. ;) Som t ex nu när jag ska till Strömstad, nog fan ska jag ha mig en pizza från Buktens då! :D Oooooja! Sedan ska vi ju festa på Cod'en imorgon, och alkohol är ju inte heller bra.. Men struntsamma, man ska få unna sig som sagt. ;)

Jaha.. 3 timmar kvar av arbetsdagen. "Det kommer bli mycket på fredag!" Jo, jag ser det.. Jag ser en kund, wohooo! Vi är 4 säljare på golvet. Alla står vid varsin dator, utom den som har kund då, och pillar med sitt. Jag har ju så tråkigt så jag uppdaterar min blogg på jobbet! q: Det får man inte.. Men det finns verkligen ingenting att göra, inte ens några case?! Bara för det ska jag kolla en gång till... Jo, nu hade det faktiskt kommit in ett! Ett kunde jag stänga direkt iochmed att den var från igår. Sen andra är Tonys case. Jaha, då var det gjort.. Nu då? Dam dam dam.. Ni ser ju hur roligt jag har! Eller ja, det är ett roligt jobb. Men jag vet bara inte vad jag ska göra när det är såhär lugnt! ;o Jag hoppas det kommer folk snart.. Måste dock kila iväg och äta, har glömt matlåda. Men vet inte vad och vart jag ska äta?! Äh.. Det löser sig!

Nu orkar jag inte skriva mer.. Har nog skrivit tillräckligt. ;) Vill bara att dagen ska ta slut så jag kan få sätta mig på tåget och åka! :D Åh! Jag måste köpa någonting att läsa?! Eller orkar man det.. Hm hm hm.. Ska fundera på det! ;) Nu orkar jag somsagt inte skriva mer. :D


Ses i Strömstad folks!!! :D Tjohejs. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0