Götlabööörg!

Jaha, då har man varit här i 2 dagar.. Men vad har jag gjort? Hmm..

Jag har träffat Simon.
Jag har överraskat Moa.
Jag har sovit på en superhård säng och fått ont i svanken.
Jag har kollat på en massa Futurama.
Jag har spelat minigolf med Helena och Simon.
Jag har hälsat på Simons familj.
Jag har kollat på fotboll.
.. och jag har fuskat och käkat lite pizza!

Det är väl det jag har gjort. Tror inte jag har missat något..? Äh, då är det inget viktig iaf. :)


Just nu ligger jag i den stenhårda sängen och bättrar på min värk i ryggen. Kunde inte böja mig ner igår. Simon skrattade rättså gott när jag skulle försöka ta på mig jeansen. Tajta och mysiga liksom. Haha. Men det gick helt okej att spela minigolf, trots att jag hade ont. Jag kom tvåa, och fick 2 stycken hole in ones! ^^ Fick hole in one på sista banan, och då var jag den enda som fick det! Det ni! ;) Medan vi spelade kom jag på att minigolf är rättså skojigt, och att jag suger på själva spelet! ^^ Men det var skoj ändå. Så nu när jag kommer hem igen vill jag faktiskt testa våran äventyrsbana som finns vid Ekängen. Har aldrig gjort det förut, även fast jag velat. Men i år ska jag fan göra det! ;D

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Vi skulle käka middag hos Moa, samt att jag skulle ha lite private time med henne.. Hon har blivit sjuk, så nu har jag noll koll. Hade iaf tänkt ta mig en promenad strax. Försöka hitta till ICA (jag tror det var ICA) för att handla något gott OCH NYTTIGT att äta på. Kanske köpa någon frukt och så. Kanske nundlar med. Det är inte farligt. Måste dricka min goda drickfrukost med.. Haha. Kan inte förstå att jag hållt på i snart 3 veckor med detta? Och jag har inte tröttat och bara fuskat 2 gånger nu. ^^ Men då har jag aldrig ätit mycket, eller mig mätt. Vill inte töja ut magsäcken igen nu när jag krympt den lite. Och mindre ska den bli!

Imorgon ska jag hem igen. 06.42 går mitt tåg. Hihi, åååh vad pigg jag kommer att vara! Ska upp typ 5 imorgon. Kan sova en stund på tåget iofs, men inte länge. Vill ju inte missa mitt första och enda byte. Det är i Katrineholm efter 2 timmars tågfärd. Lär nog decka på tåget iochmed att jag kommer vara så trött imorgon. Får ringa och säga till mamma att hon ska ringa och väcka mig på tåget strax innan den stannar i Katrineholm. För att hålla mig vaken är ingen idé.. q: Är framme i Eskilstuna ungefär tjugo i 10, och då ska jag hem och slappa lite. Sedan kl 1 blir det jobb. q: Undra hur pigg och aktiv jag kommer vara då.. ^^

JUST JA! Simon blir 20 imorgon! Jag har inte köpt något! :| Jag måste ju handla något.. Jag orkar inte åka ner till stan. Sist jag satte mig på en spårvagn åkte jag åt fel håll. Haha! Sara tyckte jag var knas då.. ;) Iofs är det nog lätt att hamna på rätt spårvagn från Angered till stan och hem igen, iochmed att det står klart och tydligt "Angered" på dom. Men jag tänker inte utmana ödet! :P Kan försöka leta efter ICA istället och köpa någon blomma där. Bara ta på sig mp3n och börja vandra. Jag borde ju komma fram någongång. Var tydligen bara 2 minuter bort, så går jag fel är jag bra dum. Men ni känner ju mig, jag är ju megadum! ^^ Lokalsinne = 0. Hittar ju fan knappt på stan eller i Eskilstuna alls.. Haha. Ja jävlar.. ^^

Har fortfarande inte sluta tänkt på det. Det försvinner inte ur mitt huvud. Hur kunde jag missat detta? Jag märkte allt annat, men inte det.. Och du mådde dåligt över det.. :( Jag önskar fortfarande att du kunnat sagt det, då hade du sluppit mått dåligt.. Då kanske allt varit annorlunda nu.. Men det går ju inte att spola tillbaka tiden, utan bara hålla upp huvudet och blicka framåt..

Jag hoppas, jag vill. Jag hoppas, jag vill. Jag hoppas, jag vill...

Du du du göööör mig hel.
Kent - Spökstad <3


Nej jag ska ta på mig mjukis och vandra ut!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0